Cvičíme s youtube II. Zatím bez hodnocení.

První díl o cvičení s videi, která můžete najít na youtube byl poměrně úspěšný a měli jste na mě doopravdy hodně otázek. Proto bych rovnou takhle na začátek chtěla zdůraznit, že nejsem odborník, i když mám za sebou ve škole nespočet hodin o zdravé výživě, stále Vám neporadím tolik jako odborník a proto tohle berte s rezervou – pokud máte doopravdy velké zdravotní problémy, které buď vyplývají z tělesné hmotnosti nebo kvůli tomu nemůžete úplně všechno zacvičit, je důležité konzultovat to s lékařem a s někým, kdo odborně poradí a nebude tápat, protože to rozhodně nemocnému tělu nepomůže.

Další věc, kterou bych chtěla zdůraznit je ta, že za deset dnů nemůžete zhubnout dvacet kilo – větší úbytek hmotnosti za doopravdy krátký čas není vůbec zdravý, je to pro tělo šok a rozhodně to není nic, čeho by videa na youtube chtěla dosáhnout. Pokud chceš razantně změnit svou váhu, protože jsi obéznější a necítíš se dobře, nesmíš zapomínat i na zdravou a samozřejmě vyváženou stravu, protože dvacetiminutové cvičení a potom pět hamburgerů z mekáče – to zkrátka není to pravé.

U cvičení nezapomínejte na pitný režim, zbytečně se nemučte, když cvičíte hodně „živý“ workout, je dobré mít na sobě kvalitní a u kotníků zpevněnou obuv, abychom předešli zraněním a samozřejmě se snaž cvičit přesně podle videa – když cviky neděláš pořádně, zkrátka to není ono.

Jillian podruhé 

Jillian z mých starších článků už určitě znáte. Čím déle s ní cvičím, tím více upevňuji svůj názor v tom, že ona je zkrátka fitness bůh. Už dlouho jsem u cvičení nestrávila tolik času a je to právě kvůli ní, protože je mi poměrně sympatická a dokáže ve mě vzbudit dojem, že když se budu vážně snažit, budu mít tělo jako ona. Navíc věřím tomu, že takhle slavná se nestala kvůli tomu, že by někoho vodila za nos, ale právě díky jejím výsledkům.

Hodně se mě ptáte jak pokračuji se svým 30 denním cvičením (30 days shred) – 30 dní je už samozřejmě dávno za mnou, ale stále se k tomuhle workoutu ráda vracím, protože i když je poměrně pomalý, často nezáživný a zezačátku si myslíte, že přijdete o plíce, je to pravděpodobně to nejúčinnější, co jsem kdy cvičila. Postavu mám pevnější, ale přesné informace o váze vám nedám z toho důvodu, že nyní necvičím pravidelně, nehrotím to a jím u toho normálně (ne nijak extra nezdravě, ale zkrátka to nehrotím). Každopádně i když první dny cvičení jsem se cítila vážně špatně (chození do schodů = utrpení, chození ze schodů = dvakrát větší utrpení), po určité době jsem si na režim zvykla a bylo mi úžasně.

Nyní Vám ráda doporučím další workout Jillian Michaels, tentokrát s názvem Banish Fat Boost Metabolism. Tohle cvičení má urychlit spalování tuků (je rozdíl mezi spalováním cukrů a tuků!) a celkově tělo nabudit a všechno v něm urychlit pro formování postavy. Doporučuju ho hlavně těm, které nebavilo poměrně pomalé 30 days shred – tohle je sice také zabíračka, ale už ne taková a dá se to zvládnout poměrně bez problémů (pokud už za sebou máte nějaký ten workout s Jillian, pravděpodobně nebudete mít problém).


Fat Boost Metabolism je opět rozdělen na několik (o)kruhů, označených čísly. Průměrná doba jednoho okruhu je těch šest minut, pokud ale chceš shodit nějaké to kilo, šest minut rozhodně nestačí a proto není úplně nejlepší dát si jen jeden okruh a skončit. Pokud to myslíš vážně a chceš pro tělo něco udělat, je nutné cvičit delší dobu, udržovat tepovou frekvenci dole a teprve po určité době se začnou spalovat tuky.

Natural Brazilian Buttlift

Pokud máš problém se zadečkem a chceš ho zmenšit nebo zkrátka jen zpevnit a zformovat do pěkného sexy tvaru, skvělé jsou cvičení Brazilian Butt lift. Přiznám se, že s nimi teprv začínám – navnadila mě na to moje sestřenka, která má několik DVD s cviky a půjčila mi je. Baví mě a co jsem viděla na internetu výsledky, rozdíl je doopravdy znát.

Druhé video je také na zadeček, i když už se nejedná o ten klasický Brazilian Buttlift, ale každopádně Vám slečna/paní na videu ukáže pár cviků. Není to nic dlouhého, cviky se dají zapamatovat a pak si jen doma můžete pustit příjemnou muziku, udělat si pár cviků – dokážu si představit, že po každodenním cvičením se budou dít zázraky.


Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

8 komentářů

  1. Dobrý článek Mers, teď jsem akorát zkoušela pár cviků na zadek a funím jak slon :D Děkuju za videa :)

  2. Pěkný článek.Jak už jsi měla ten předešlý tak z něho pořád cvičím tu Tiffany Rothe a je to zatim dobrý :D.Já jen se tě chci zeptat jak mám cvičit abych zhubla a ne aby se mi např: na nohou udělaly svaly a neměla je obrovský?? :D :/

    • Hodně záleží co cvičíš a samozřejmě i na tom, co jíš:) Nedá se to tak úplně shrnout – posilování je spíš na zformování a právě na svaly.

  3. Ještě se chci zeptat těch (o)kruhů je 8?

    • Těch úplně základních by mělo být sedm + jsou tam ještě nějaké ty cardio warm up (rozcvička, začátek apod.)

  4. Já nějak nechápu, jak mám cvičit ty okruhy. To mám jako jeden den cvičit třeba 3krát ten jeden okruh? Nebo třeba tři různý za sebou? Dík za odpověď.
    Jinak hezký článek.

    • Já myslím, že jde hlavně o to co zvládneš, každopádně ideální by bylo zvládnout všechny okruhy najednou, nejdelší cvičení je nejlepší, každopádně nedoporučuju s tím začínat, pokud nemáš vůbec žádnou kondičku:)

      • A podle tý Jillian, teď jsem to docvičila a měla sem jet normálně podle videa že?:D Já jen když se tady bavíte o těch okruzích sem se lekla že sem to měla nějak opakovat takže sem normálně cvičila přesně podle toho videa:) To je správně žejo?:) Děkuju

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist