Není hubnout, jako hubnout! Zatím bez hodnocení.

Léto v plném proudu, plavky, voda, opalování se. A jako by to všechno bylo málo, v září se jde do školy, spoustu z vás možná také do prváku..tak či tak se chceme líbit. Málokterá slečna si o sobě myslí, že má dokonalou postavu. Někdo nemá rád svoje nohy, břicho, boky..a přiznávám bez mučení, že i já se na sebe občas kriticky šklebím do zrcadla. Jenže jak dál? Drastické diety nevydržím, a navíc nejsou zdravé. Věnovat sportu 3 hodiny denně se mi taky nechce. Přesto jsem objevila způsob. Ráda bych se s vámi podělila o pár vychytávek a budu doufat, že vám nějakým způsobem pomůžou.

Bez těchto tří pravidel se neobejdeš. Vezmi si je k srdci a dodržuj je.

1. Snídej

2. Dodržuj pitný režim

3. Mlsej, ale zdravě


1. Snídaně by měla být nejdůležitějším a nejbohatším jídlem dne. Vím že ve školním roce spousta z nás ráno chvátá, ale proč se nenaučit snídat právě teď o prázdninách? Věř nebo ne, velký vliv má i to, jak jídlo vypadá. Hezky si ho na ten talíř naaranžuj :). Zkus ovesné vločky ( já jím s příchutí čokolády, ale mají i s kousky ovoce). Zalijí se horkou vodou, jsou sladké (!) a přitom obsahují málo tuků i sacharidů. Vločky jsou zdravé a navíc v těle „nabobtnají“ a tak tě udrží déle sytou. Pokud se ti do vloček nechce, zkus musli. Někdo si ho zalije mlékem, ale zdravější je přidat ho do bílého jogurtu. I tato snídaně je slaďoučká a navíc zdravá. Pokud tě na sladké moc neužije, vyzkoušej celozrné pečivo. Na výběr máš i ze žitných chlebů, které jsou o hodně zdravější a chutnají velice dobře. Neboj se, plátek chleba si natři máslem a klidně na něj přidej i plátek sýra. Můžeš si dát i ovoce a zeleninu, ale lepší je si např. jablko nechat až k svačině, přidat k němu láhev vody a pár sucharů, piškotů apod.

2. Asi to zní jako klišé, ale pitný režim má na naše tělo obrovský vliv. Pokud si zvyklá na slazené nápoje ( kola, fanta, sprite) možná to pro tebe bude trochu šok, ale opravdu uvidíš výsledky. Zvykej si na vodu. Nemusíš vynechávat svou oblíbenou skleničku koly po obědě, ale základem je, že přes den musíš vypít minimálně (!) 2 litry vody. Kdy pít? Před jídlem! Před obědem, svačinou, večeří…prostě před jídlem. Zmenší to tvůj hlad a sníš méně. Kup si velkou láhev s vodou a každý večer musí být prostě vypitá. Tělo se odmění nejen změnou váhy, ale i pevnější a krásnější pletí. Zkus vodu bez bublinek. Můžeš jí kombinovat i se 100% džusy nebo neslazeným čajem.

3. Váha není všechno a neměla by ses omezovat až k slzám! Pokud máš ráda čokoládu, jistě tě teď potěším. Kousek hořké ( víc jak 70%) čokolády je totiž zdravý! Pokud si ho dáš každý den, například po obědě, tělo si zvykne a bude vědět že tuky nemusí ukládat. Navíc pak předejdeš „chutím“ kdy sníš celý sáček brambůrků. Ale pozor, není mlsání jako mlsání! Vyměň chipsy za kukuřičné lupínky. Chutnají výborně, nemusíš nic moc měnit a hlavně jsou o hodně zdravější. Pokud tě přepadne příšerná chuť na popcorn, zkus pufovanou kukuřici, která vypadá skoro stejně, chutná skoro stejně, ale je v ní třetina tuků a sacharidů co v popcornu.

Chtěla bych říct, že jím jako normální člověk. Neomezuji se tak, abych pak nemohla spát. Účelem není mít hlad a být nešťastná! Dodržuji těchto pár zásad. Třikrát týdně chodím běhat a vážím o 3 kila méně! Nebojuj proti svému tělu, jen mu ukaž, že jíst se dá i jinak než je zvyklé. Hodně štěstí! :)

Chceš, aby se tvůj článek zde objevil také? Není nic snadnějšího! Pošli mi svůj originální článek, k tomu připoj krátké info o tobě (popř. i s odkazem na blog) na e-mail mersmerize@proslecny.cz

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

7 komentářů

  1. Ahoj Niky, článek se ti vážně povedl. Je moc pěkný a bavil mně.

  2. Super článek :))

  3. Zdravím.Jsem nováček na této stránce, ale tenhle článek je fakt dobrej.

  4. Krásný článek

  5. Tenhle článek je celý jenom blábol a autorka neví vůbec nic o tom, jak funguje tělo.

  6. přesně, ten článek je dobrej a myslim, že autorka ví přesně jak tělo funguje

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist