Posilování nebo cvičení? 4.6/5 (5)

Mnoho lidí si tyto dva pojmy dost plete a někdy si myslí, že jsou v podstatě to samé. Ale mezi nimi je velký rozdíl, a pokud je neznáte, tak se vám těžko bude hubnout nebo zpevňovat postava.

Cvičení slouží k tomu, aby kila navíc šla dolů, k udržování fyzické kondice. Také cviky jsou jiné.

Posilování naproti tomu se hodí k formování a zpevňování postavy, k tvorbě svalů, ale ne ke shození mnoha kil. Je jasné, že taky možná něco shodíte, ale většinou to není hodně – pokud dobře jíte.

Jídelníček je v obou dvou případech velice důležitý. Zatímco u cvičení byste měla jíst podle sestaveného jídelníčku (nebo prostě podle toho vašeho) a vyhýbat se naprosto určitým typům potravin (bílé pečivo, tučné, smažené), u posilování si můžete dovolit svou stravu rozšířit a klidně jíst i o něco více kalorické věci. Proč? Protože u posilování se ty svaly potřebují z něčeho tvořit.

Co se týká cviků, tak u cvičení jsou nejlepší rychlejší u kterých se zpotíte, jako běh, kolo, zumba nebo aerobic.

U posilování mají cviky být pomalejší a místo potu vás svaly na které se zaměříte mají skoro až pálit/tahat/bolet. Samozřejmě, pokud začínáte, není dobré intenzitu nebo množství cviků přehánět.

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

2 komentáře

  1. Moc děkuji ! :)

  2. díky, moc fajn rady :D

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist