Shazujeme kila po Vánocích aneb cvičíme s youtube III.

Shazujeme kila po Vánocích aneb cvičíme s youtube III.
Ohodnoťte můj článek

Další článek ze série Cvičíme s youtube je tu. Dodnes už jste si tu mohli přečíst dva články s tipy na videa a konkrétní cviky, dnes bych ráda dodala ještě pár rad a obecných zásad, protože po Vánocích se to určitě hodí. Nevím jak vy, ale já jsem se nijak extrémně nehlídala – jedla jsem jako obvykle, snažila jsem se zbytečně nepřejídat, ale cvičení šlo v období Vánoc doopravdy mimo mě (až na nějaké ty procházky) a teď mám z toho trošku výčitky svědomí. Je fakt, že je hloupé řešit každé kilo, na druhou stranu, když se člověk necítí v současné váze dobře, Vánoce mu nějaké to kilo přidaly, není divu, že chce zhubnout.

Tenhle díl bych ráda zaměřila na kratší videa, která pro někoho sice nejsou tak přínosná, ale pokud chceš zformovat určité partie, je fajn jednou za čas si s nimi zacvičit.

Zezačátku Vás chci opět předem upozornit, že ne každé cvičení je dobré pro všechny – lidé s velkými zdravotními obtížemi, by náročnější cvičení měli konzultovat s doktorem a zbytečně neriskovat. U cvičení doma si dávej pozor, ať si zbytečně neublížíš, teď v povánoční době by to určitě nebylo nic dobrého – pokud cvičíš hodně živá – skákací cvičení, je potřeba mít pevné sportovní boty, kvůli kotníkům.

A nakonec – to, že se chceš zbavit nějakého toho kila navíc neznamená, že přestaneš jíst a budeš se mučit patnáct hodin pohybem. Je to tom jíst dostatečně, správně, vyváženě a cvičit s mírou, nic by se nemělo přehánět. Zkus si připravit nějaké zdravé recepty, zkus si místo tyčinky dát salát či jiný hezký recept (např. hodně zajímavě vypadá recept zde), stačí jen trošku se hlídat a zkoušet nové věci, na internetu je plno stránek, kde tipy na jídlo (i to vánoční) bez problémů najdeš, příkladem je stránka vanoce-silvestr.cz

 Tiffany Rothe

Jedno video Tiffany Rothe už jste tu mohli vidět – mám je poměrně ráda, protože jsou rychlá, živá, člověk se moc nenudí a jsou zaměřena na jednu partii. Před samotným cvičením doporučuji se pořádně rozcvičit, protože se může lehce stát, že si poprvé přetáhneš svaly. Mě se to stalo u mého prvního cvičení s Tiffanty (Booty Shaking) a to jsem myslela, že umřu, tři dny mě neskutečně bolely záda, zadek a břicho – od té doby si dávám pozor, nepřeháním to a před každým workoutem se pořádně rozcvičím – doporučuji to samé.

Tohle video je určeno pro tvarování zadečku a poměrně hodně i břišních svalů, deset minut určitě není nic, co byste nezvládly! :)


Břišní svaly do toho! 

Druhé video je zaměřeno na podobné partie a patří k sice velice krátkým, ale za to poměrně účinným. Já ho ráda opakuji třeba třikrát, protože když cvičíte často a máte už nějakou kondičku, jde to úplně v pohodě. Pro začátečnice je skvělé cvičit dvakrát denně – ráno a večer – na druhou stranu je dobré doplňovat to i jiným cvičením, protože pokud chceš zhubnout, tohle video samotné ti nepomůže, pouze ti zformuje určité partie.

Jillian 

Co by to bylo za článek bez Jillian? I když jí už spousta slečen nenávidí, protože je v poslední době zkrátka všude na blozích, já mám její cvičení hrozně ráda. 30 days shred (které jsem popisovala ve Cvičíme s youtube I.) je podle mě skvělé a rozhodně jedno z nejlepších které jsem vyzkoušela.

Tohle video je opět velice kraťoučké, zaměřené na konkrétní partie – nohy. Popis platí podobný jako u předešlého videa – pouze s tímhle videem neshodíš, ale pokud si ho občas zacvičíš, dají se tím hezky zpevnit stehna a celkově nohy.


Související články: 

29 komentářů

  1. Jo, taky ráda cvičím, konkrétně s Olgou Šípkovou, ale jen když někdo není doma, což je jednou za sto let :-(

  2. Moc jsi mě potěšila, přesně tohle potřebuji.

  3. Anonymka, kterou znáš :)

    Jo cvičím s Jillian každý den (od nového roku, takže dnes je to třetí den) a radši se ještě neměřím, protože jsem dnes snědla takovou tyčinku s oříškovou s medem a 25 gumových medvídků. Jak já se teď za to nesnáším a bojím se že jsem to tím zkazila :(..

    • Anonymka, kterou znáš :)

      Cvičím 30 Day shred. Mers pomoc mi! Když se 1-2 dny necpu tak ten další si vezmu něco sladkého a pak se za to nesnáším, ale stále to dělám :(. Jak si odvyknout?

    • Čim víc budeš myslet na to, že se nesnášíš když jíš, tím víc budeš jíst. Tohle moc nechápu, jak by jedna tyčinka a jenom tolik medvídků mohlo něco ovlivnit…a tři dny taky nic neovlivní. Ale jestli patřiš mezi ty, co šílí kvůli každý kravině ohledně váhy, tak to ti moc nezávidim…

      • Anonymka, kterou znáš :)

        Já vím, jsem divná, ale já si pak přijdu pár hodin po tom co jsem to snědla tak přecpaná :/..

      • Víš co, jídelní harmonogram je ten, že bys měla jíst pětkrát denně. Snídaně, svačina, oběd, svačina a večeře. A místo jedný z těch věcí si sladkou tyčinku dát v pohodě můžeš a nic ti to neudělá…ještě když je to jednou za tři dny :-) pokud teda nemáš metabolismus takovej, že po tom ztloustneš 10 kilo…a počítat si medvídky je taky kravina :-D

        • Základ je jíst míň a častěji…pak to bude v pohodě, uvidíš :-)

        • Anonymka, kterou znáš :)

          To s těma medvídkama je praštěný, ale chci vedět kolik jich tak vždycky sním :D. Děkuji moc za rady :). Ten metabolismus takový nemám, ale zase se to sladké tak rádo ukládá a já se furt bojím, že se jednou vzbudím a řeknu si – „a teď abych to vše dělat odznova“ a to jen kvůli pocitu, že jsem přecpaná :D.

  4. Kristýnka

    Ahoj, já jsem Vánoce promarodila, a i když mě to předtim štvalo, teď mám obrovskou radost. Zjistila jsem totiž, že je to vlastně super, protože venku stejně nebyl ani led a sníh a akorát tak zima. Protože jsem měla horečky a nemusela jsem uklízet a navíc jsem neměla chuť na jídlo a tak jsem se nepřecpávala :) Musim vám to sem napsat, protože já mám prostě a jednoduše (lehce škodolibou) radost!!! :D ;) Jupííí!!! :D

  5. Už jsem sem někdy psala že jsem musela s 30 Days shred přestat (a to jsem měla začít cvičit 2 level) kvůli zvrtnutému kotníku, pořádně mě to naštvalo.No a konečně když se mi jakš takš uzdravil, jsem asi předevčírem začala od znova, jenže při mé velké smůle jsem si dneska znovu zvrtla kotník na schodech, takže zase mám s cvičením utrum. Ani nevíš jak mě to naštvalo :xx!!!. Doufám že bude brzy v pořádku a znovu se do toho pustím :) :/!.. Jinak supr článek :)

  6. jak tak koukám tak první video s Tiffany je sestavené z technických prvků orientálních tanců a prvků zumby (tedy salsa, samba apod.) Vzhledem k tomu, že oba styly pravidelně tančím, tohle video je pro mě ideální kombinací a určitě vyzkouším. Jinak, Jillian vydala také fitness programy pro herní konzole s pohybovými senzory. Já osobně mám tedy jinou hru, ale myslím si, že i tahle bude super

  7. Fakt jsem ráda že muzu sníst cokoliv a nepřiberu ;)
    Ne že bych byla líná, protože dělám jeden sport, ale takhle cvičit mě zrovna moc nebere :)

  8. Jojo, taky už začínám cvičit. Po vánocích jsem si jen tak z legrace stoupla na váhu a zírám, že vážím o celé čtyři kila víc! Málem mi vypadli oči z důlku a okamžitě jsem začala.
    Skvělý článek, určitě něco použiju. :-)

  9. Mers, strašně moc ti děkuju, že jsi sem něco takového dala. Cvičím často s Jillian, ale to mě tak moc nebaví. Včera jsem si poprvé zacvičila s Tiffany a to video co jsi sem dala, jsem si zacvičila 3x, moc mě bavilo a dneska cítím jak mě bolí zadek a trošku břicho :D ale dnes se do něj pouštím znova :)

  10. Já štědrý večer prozvracela ale přes Vánoce jsem zhubla 2 pěkný kilča :) :D HIGH FIVE!! :D

    • já během prosince zhubla pět kilo :P a to hlavně díky Dukanově dietě a cvičení :) Břicho je už skoro fuč!

  11. Jak je to se cvičením s Jillian? Moc to nechápu a potřebovala bych to ujasnit. :) To je na těch deset dní(1.level) deset videí nebo jen jedno a to samé? A pod jakým přesným názvem bych měla hledat?

  12. Já cvičím se stránkou fithall.cz je to celkem fajn :)

  13. Ahoj holky, necvičíte prosím ještě někdo podle Jillian Michaels? Dělám 30 shred a nějak nemůžu najít čtvrtý level. Nenašli jste ho někdo?

  14. Ahoj.. prosím vysvětlete mi někdo to cvičení s Jillian :D ..to je prostě na 30 dní, takže 1 level na měsíc nebo jak? :O

  15. obrovská pochvala článku! Výborný nápad, super tipy na videa!:o)

  16. Videí na Youtube jsem zkoušela mnoho,ale u žádného jsem nepozorovala žádné výsledky :( Teď cvičím pouze 2 TÝDNY kalanetiku a ty výsledky jsou neskutečný!Celkově zpevnění celého těla a ohebnost :) Teď u toho jenom vydržet!

  17. Jen doufám, že to po nějaké době bude mít viditelný účinek:-D

  18. ahojky všichni, potřebovala bych radu případně nějaký tip. Rozhodla jsem se zlepšit si kondici, protože moje výkony na tv jsou většinou průměrné nebo podprůměrné, ale nejsem nějak tlustá, myslím, že jsem možná i hubená víc než by bylo zdrávo no a chtěla bych právě nějaký účinný workout. Všechno, co jsem našla bylo většinou jen na spalování tuků, což nepotřebuju.

  19. Snažím se zhubnout. Chodím jednou za týden do fitness a zatím moc nehubnu . Chtěla bych co nejrychleji zhubnout 25 kilo.Mám strašně ráda sledké jaké koliv a nevím jak si mám odvyknout nejraději bych ho nechtěla jíst vůbec ale je to silnější než já.Za měsíc jsem zhubla 2 cm v pase. Docela málo a pak jsem začala kila nabírat rychleji.Prosím pomozte mi nevím co mám jíst místo sladkého . Své odpovědi mi prosím zasílejte na tento email :kendy.12@seznam.cz předem vám děkuji

  20. sestřenka mi řekla že když budu denněw cvičit aspon 20 sklapovaček tak pak budu moje tělo spalovat i tuky když budu sedět je to pravda ???

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist