Základ štíhlé postavy – nebuď líná! Zatím bez hodnocení.

Nový článek do rubriky hubnutí a životního stylu nebudou žádné extra rady, které neznáte, žádné zaručené diety ani ty nejlepší způsoby, jak nejrychleji zhubnout. Dnes bych se v tomhle krátkém článku chtěla zabývat jedním tématem, s kterým hodně dívek může být problém, pokud se snaží udržet si štíhlou postavu, nebo se zbavit nějakých těch kil navíc. Lenost je totiž strašná věc a já to moc dobře znám!

Motivuj se


Motivace je důležitá. Když jednoho dne vstaneš a řekneš si – „shodím dvě kila!“ nebo „každý den budu hodinu posilovat!“, je velká pravděpodobnost, že ti to jen tak nevydrží. Skvělá motivace je najít si něco konkrétního. Možná chceš začít hubnout do plavek, možná chceš mít v létě do sukně hezké nohy. Je nejlepší zvolit si konkrétní cíl a konkrétní váhu, potom se hubne mnohem lépe. A může to znamenat takřka cokoliv, od čtení článku v odborných časopisech, či v internetových magazínech (například www.sjidelnicek.cz) nebo si na nástěnku nalepit fotky, které tě k tomu budou tahat a připomínat ti to, kdykoliv si místo cvičení lehneš a upečeš dort!

Zákaz MHD a aut! 

Já sama mám často ohromné problémy s tím, donutit se jít pěšky. Často místo toho jezdím autobusem nebo autem a pohyb je minimální a to je pravděpodobně to nejhorší, co můžeš udělat. Tělo pohyb potřebuje a je hloupost jezdit autobusem, nemít žádný pohyb a doma hodinu cvičit, když bys svou postavu mohla vylepšit už jen tou chůzí. Hlavně v létě (narozdíl od zimy, když nejsou mrazy) se snažím chodit pěšky – do školy jezdím vlakem a na nádraží i z nádraží chodím pěšky, což je nějaká ta hodinka chůze denně. Podobné rady jsem četla i v článku Hubnutí při škole a sama se tím snažím řídit – přeci jen, často když přijdu domů ze školy, je pozdě a jsem unavená, nemám na nějaké to cvičení čas a náladu, proto je alespoň chůze záchranou!

Rychlá chůze 


Pokud se ti chůze nezdá dostatečně „hardcore“ a procházky nejsou pro tebe, zkus rychlou chůzi. Už jsem o ní tady psala nějaký ten článek a je to skvělý způsob, jak se nezničit, jak se projít, dojít domů nebo na nádraží a zároveň si udržovat svoji postavu. Navíc nepotřebuješ nic extra a nic tě to nestojí!

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

15 komentářů

  1. Já jsem hrozně líná, ale pěšky chodím skoro pořád.Taky se teď snažím trochu zhubnout, takže cvičím každý den Jillian a myslím že se mi to už trochu daří.

  2. Jop, chůze je to nejlepší co pro sebe můžeme udělat. Nic není tělu přirozenější :) Navíc k hubnutí je lepší než běh<-tvoří se svaly které váhu celkově nesníží.
    Príma článek :)
    PS: Blonďatá jsi krásná Mers! :)

  3. Skvělý článek! :) Myslím si že hodně slečnám to pomůže. Jen já bych potřebovala něco nabrat než shodit :D

  4. Lenost je příšerná věc :D Někdy to znám,že se mi nic nechce,ale tak jednou za čas má na to každý nárok.Teď se mi,ale vede pravidelně cvičit,tak jsem na sebe pyšná :D

  5. Ahoj Mers :) MYslíš, že když začnu posilovat, ale jíst budu stejná jídla jako teď že to nebude vadit? :) dííky :)

    • Anonymka, kterou znáš :)

      Jestli jíš nezdravě tak to posilování žádný účinek mít nebude :).

    • Magdůš :*

      Ahoj určitě „Anonymka, kterou znáš :)“ má naprostou pravdu hlávní změna pro hubnutí je jídelníček méně chipsů a více zeleniny a ovoce sama tet bojuji s kaloriemi na léto do plavek :DD
      Prostě jsem ti chtela jen napsat ze zakladem hubnutí je zmena jídelnícku jinak bys mohla cvicit jak bys chtela ale nepomáhalo by to
      Mě nejvíc zabírá jízda na kole,změna jídelníčků,skákání přes švihadlo a brichosedy toto jsem delala minule jaro týden a zhubla jsem 2 kg
      tak nic nebudu se tu rozepisovat tak ahooj :))

  6. Lenost moc dobře znám, je to hrůza.. Jsem hrozně líná, chtěla bych hodně shodit, i když někdo by řekl že to vůbec nepotřebuju, protože samozřejmě nevidí moje špeky.. Už si to asi 2 roky plánuju, možná víc, že zhubnu, a ono prd.. =D Prostě se nemůžu přemluvit k tomu, abych začala cvičit, a když už, tak žeru s prominutím jako prase.. Je to holt dlouhý koloběh, furt si říkám, že začnu hubnout od .. a pak zase od .. No a ono zase nic. Docela mě to štve, že jsem takhle líná, ale kdybych tohle všechno překonala už před časem, když jsem samozřejmě taky chtěla hubnout, ted už bych možná měla klid, jestli bych to teda znovu nenabrala.. Nemůžu se už ale na ty moje špeky dívat, nelíbím se sama sobě. Závidím holkám, který jsou štíhlý od přírody, a nemusí furt řešit takový věci..

  7. Teď jsem tak trochu projela ten odkaz na stránku sJÍDELNÍČEK.CZ a jsem nadšená .. Janka

  8. Já mám spíš problém s tím váhu si udržet, a tak pak hodně rychle ztrácím motivaci. Zdravá strava je hrozně drahá a mně bez ní zhubnout prostě nejde. Takže si to můžu dovolit jen na chvíli a pak se vrátim zas do starých kolejí. Neříkám, že se cpu tučnýma věcma, ale zase bohužel moc nejim zeleninu. Chtěla bych ji jíst fakt hodně, abych měla dost energie (zelenina totiž sama o sobě, když ji nejíte fakt hodně – tak vyjma vitamínů – moc výživná není), ale nevycházim s penězma, takže si nemůžu dovolit furt kupovat spoustu zeleniny, zdravě se stravovat a k tomu cvičit. A jestli někdo říká, že cvičením se hubne a zbytek není třeba řešit, tak pěkně kecá. Vždycky mi pomohla jedině kombinace obojího. Když jsem jen cvičila, tak jsem nehubla, zato jsem byla strašně vyčerpaná, mohla jsem prospat celý dny, a tělo se mi akorát tak zpevnilo. Jakmile jsem se cvičením přestala, znova mi zmizela pevná postava a odkryla to, co tam bylo předtím ;(((

    • Teď s tebou absolutně ABSOLUTNĚ nemůžu souhlasit. Jde o to, že zdravá strava je ve své podstatě prostá strava a je v cenové kategorii úplně normální mnohdy levnější. Ono jde o to, co myslíš zdravou stravou. Zdravá strava není jenom zelenina a já když už si dělám nějaké jídlo ze zeleniny tak do toho zahrnu třeba bagetu namazanou lučinou, vajíčko a tak.. jíst samotnou zeleninu je blbost. Mysli i na to že je ovoce, ryby, maso, jediné co potřebuješ je si sednout a promyslet co koupíš. Chceš kupovat jídlo z kterýho máš nadbytek energie nebo jídlo které ti vyjde nastejno a dělá dobře tvému tělu. Když se řekne zdravé jídlo tak si prosimtě nepředstavuj odtučněné sýry a jogurty s BIO nápisem:D možná taky ale to je zbytečný.. já koukám na složení a popravdě často skončím u těch nejlevnějších produktů:D A co se cvičení týče, zkus Jillian Micheals nebo se koukni na internetu na fitnessblender je to „program“ cvičení který si každý den můžeš střídat a je to sranda, měosobně to baví mnohem víc než pořád dokola cvičit jednu a tu samou věc. Taky ze začátku začni s cardiem a cvičením, pak až se ti postava vyformuje tak už jen udržuj svaly ale u toho celého správně jez protože když začneš jíst blbě tak se to celý poto.. Ehm.. taky není od věci si psát co si za den snědla, je to od toho aby si věděla kolikrát jíš a hlavně co.. Snad ti to pomůže, na internetu je tolik článků o hubnutí.. Určitě něco najdeš:)

  9. Ahoj nevím kam to napsat. Nechtěl by se mnou někdo hubnout? Moc by mi to pomohlo kdyby se někdo přihlásil. :-)

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist