Zdravé hubnutí, Díl I. – kdo hubne?

Zdravé hubnutí, Díl I. – kdo hubne?
Ohodnoťte můj článek
Rozhodla jsem se vytvořit novou sérii článků, které ti budou radit jak správně shodit pár kilo, zformovat postavu či zlepšit kondici. Doufám, že se budou líbit. První díl s názvem „kdo hubne“ se bude zaměřovat na skupinu lidí, která by měla hubnout, naopak na lidi, kteří by zhubnout neměli.

Hubnutí může být tělu prospěšné, ale i škodlivé, záleží na každém typu člověka, způsobu hubnutí i jídelníčku. Pokud je ti 1 – 13 let, tak doporučuji hubnout (dieta, hladovka) jen v nejnutnějších případech. Pořád ještě rosteš, a když hodně kilo shodíš, tak neshazujete tuk nýbrž aktivní svalovou hmotu, která je tělu prospěšná a místo krásného, zformaného těla vám zůstane jen ochablé svalstvo. Takže diety a hladovky v žádném případě – hubni raději správným životním stylem a dostatkem pohybu.

Pokud jsi nemocná, po nemoci nebo se na nemoc chystáš, opět není dobré příliš namáhat tělo, či držet dietu. Tělo vyčerpáš a nemoc se může dostavit v mnohem horší podobě. Takže při nemoci – zdravý způsob života ano, diety, hladovky či cvičení opět ne.


Pokud sis spočítala BMI a vychází nadváha, tím svět ještě nekončí. Nemusí to nutně znamenat, že jsiobézní nebo zkrátka tlustá. Každé tělo má jiné složení tuku, vody či svalů. Vypracovaný atlet může mít víc kilo než např. tlustější člověk, který vypadá na pár set  kilogramů nadváhy. Kardiaci (lidé s nemocným srdíčkem), epileptici či astmatici, by se také měli informovat o tom, jestli je pro ně vhodné a ne naopak škodlivé,zhubnout. Měli by vědět kolik si toho ke svému tělu mohou dovolit, popř. o svých záměrech informovat lékaře. Samozřejmě ještě existují např. těhotné ženy, staří lidé, muži, ženy – liší se to. V tomto případě jsem se zaměřila jen na skupiny mladších, kteří aktivně navštěvují tento blog.


A pamatujte: Váha není všechno!

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist