Zdravé hubnutí, Díl III. – co pít?

Zdravé hubnutí, Díl III. – co pít?
Ohodnoťte můj článek
Rozhodla jsem se vytvořit novou sérii článků, které vám budou radit jak správně shodit pár kilo, zformovat postavu či zlepšit kondici. Doufám, že se vám bude líbit. Třetí díl se bude zaměřovat na to, co při správném životním stylu, formování postavy a hubnutí pít.

Pitný režim je velice důležitý, nejen pro naše tělo obecně, ale i pro celý ten proces hubnutí. Řeknu vám to na rovinu. Pokud tělo nebudete dostatečně zásobovat tekutinami, tak mu leda ublížíte a nezhubnete vůbec nic. Takže první krok, když chcete zhubnout je dojet si do obchodu a koupit si balík vody.

Čeho se vyvarovat? Určitě kafe, ani ráno, ani odpoledne, ani večer – káva není tekutina, naopak tělu vodu ubírá. Co se týká čajů, tak jeden čaj k snídani vám neublíží – ale víc nedoporučuji. Další nápoj, který nepomáhá je coca cola – ta má v sobě tolik kofeinu, cukru a kyselin, že si to ani neumíte představit. Neuvěřitelně se po ní přibírá – pokud máte v plánu jí pít často. Samozřejmě, že pravidla se občas porušit musí, takže jednou za 14 dní sklenička coly nevadí. Podobně jsou na tom nápoje jako Sprite, Mirinda, Fanta. Pokud máte chuť na něco sladkého k pití, ale ne tolik ubližujícího tak sáhněte po 100% džusu.


Nejlépe bude, pokud začnete pít obyčejné minerálky bez příchuti – bonaqua, mattoni aj. Občas je proložíte džusem nebo obyčejnou neperlivou vodou.


A nezapomeňte: Váha není všechno

1 komentář

  1. ahoj tvuj blog je super ale pri hubnuti nejvice schazi pevna vule napsala bys prosim clanek jak vydrzet pri hunuti a ne jeden dva dny a tak porad dokola ?? dekuju :))

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist