6 diet a postupů, díky kterým zdravě zhubnete 5/5 (1)

Projížděla jsem internet a našla jsem plno diet a některé byly zdravé a některé úplně nezdravé, co byste nikdy neměly zkoušet. Pochopitelně vám ukážu 6 postupů/diet, jak zdravě zhubnout a ještě vám ukážu důvody, proč nezkoušet ty nezdravé diety.

1. dieta-středověké hodování

Tento postup zaručuje zhubnutí až 3 kg týdně. Rozpis jídel je jasnou volbou. Tak se koukneme na to, co jíst, jak si to rozepsat a hlavně to musíte dodržovat.

* Pondělí: bílý netučný jogurt, sušenka, obyčejná voda (snídaně), jablečný mošt, suchý rohlík (svačina), zelenina, mrkvový džus, suchý chleba s nízkotučným máslem, které seženete v bio obchodech (oběd), paprika a obyčejná voda (svačina), suchý rohlík a troška mléka (večeře)

* Úterý: rohlík, jablečný mošt (snídaně), rajče (svačina), lusky, chléb, obyčejná voda (oběd), 2 plátky sýra, rajčatový džus (svačina), chleba, sýr a obyčejná voda (večeře)

* Středa: bílý netučný jogurt, obyčejná voda (snídaně), paprika (svačina), okurka, rohlík, jablečný mošt (oběd), hrášek, chleba (svačina), chleba, rajče, obyčejná voda (večeře)

* Čtvrtek: rohlík, rajče, mrkvový džus (snídaně), lusk, okurka, obyčejná voda (svačina), obyčejná polévka s zeleninou, rajčatový džus (oběd), chleba, džus (svačina), chleba s obyčejnou vodou (večeře)

* Pátek: džus, bageta (snídaně), lusky, obyčejná voda (svačina), chleba, jablečný mošt, rajče (oběd), houska s máslem, paprika a rajčatový džus (svačina), bageta, rajče, obyčejná voda, sýr (večeře)

* Sobota: nakládané okurky, obyčejná voda, bílý jogurt (snídaně), sýr, bageta, jablečný mošt (svačina), ananas, obyčejná voda, jablko (oběd), rebarbora, rajče, mrkvový džus (svačina), sýr, obyčejná voda (večeře)

* Neděle: rajče, mrkvový džus (snídaně), jablko, jablečný mošt (svačina), sýr, obyčejná voda, mrkev (oběd), ananas, džus, rohlík (svačina), mrkev, sýr, obyčejná voda (večeře)

2. Jak se donutit k dietě?

Jednoduše, je plno metod, jak se k tomu donutit. Ale jeden způsob je úplně zaručená a to tento.

Jíš ráda pizzu nebo hamburger? Nemůžeš to přestat jíst? Neodoláš? Jednoduše se tím přecpi. Sněz toho co nejvíc můžeš a zaručím ti, že na to nebudeš mít dlouhou dobu chuť. Takže ti nic nebude bránit v dietě. Sice trochu přibereš, ale pak to schodíš dietou.

3. Každý den ta samá dieta

Tady je to lehčí. Každý den stačí sníst úplně to stejné po celé dva týdny a zhubneš až 5 kg. A jak vypadá “rozpis”?

* Snídaně: sýr, chleba, obyčejná voda, rajče


* Svačina: okurka, rohlík, jablečný mošt, lusky

* Oběd: polévka, rajčatový džus, okurka, paprika, sýr

* Svačina: bageta, libovolná zelenina, obyčejná voda, maliny

* Večeře: jablka, ananas a po chvilce obyčejná voda

4. Dieta s požadavky

Na téhle dietě je dobré, že si ji můžeš vytvořit sama, ale musí splňovat určité požadavky, které jsou zde:

* každý den aspoň 3 mrkve

* žádný cukr

* žádné tučné máslo

* pouze obyčejná voda

Docela lehké požadavky, ne? Já je splnila raz dva.

5. Jak cvičit?

No, tohle zařadíme mezi postupy. Není to žádná dieta. Je dobré do jakékoliv diety zapojit cvičení. Běhaní ne. Proč? Hned se

vyčerpáš. Raději zkus pro zhubnutí obyčejnou chůza. Dlouhé tůry jsou ideální. Ovšem můžeš i běhat, pokud chceš. Také se při tom můžeš bavit tím, že budeš skákat na trampolíně. Za den na ni zhubneš až 1 kg a posílíš si tím nohy.

6. Dieta chudoby

Tahle dieta je taková hra. Budeš ji držet celý jeden týden. Úbytek je zcela individuální. Zpočívá to v tom, že budeš dělat, že jsi bezdomovec. Ne že budeš spát venku, ale budeš jíst jako chudina. Vlastně suché pečivo a obyčejná voda, to je nejtypičtější.

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

1 komentář

  1. téma hubnutí se řeší opravdu všude a pořád. A přitom stačí tak málo. Zdravá strava a sport, jakýkoliv. Klidně běhejte. Nemusíte každý den, stačí obden: Bolesti klouby s enebojte, na tohle si koupite Alavis, ale budete mít krasnou postavu. U behani mate jistotu, že zapojujete všechny svaly a hubnete. Tuk měníte na sval.

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist