Ještě jste nezkusili keto dietu? Neváhejte, teď je ten správný čas s ní začít! 5/5 (1)

Léto se kvapem blíží a po zimním lenošení zůstaly jistě nějaké ty známky na našem těle. Kromě zvýšených tukových zásob na sobě možná pozorujete také zdravotní obtíže v podobě pocení, zvýšené únavy, trávicích problémů a zhoršené fyzické kondice. Teď s tím můžete jednoduše skoncovat. Začněte s keto dietou ještě dnes! S výrobky ketomix to navíc zvládne každý.

250x250-lahve.gif

Jak funguje keto dieta? 

Ketogenní dieta (také keto dieta) funguje na zcela jiném principu než většina diet. Jejím takřka jediným pravidlem je snížení příjmu sacharidů na naprosto minimální množství. Sacharidy jsou totiž pro tělo primárním zdrojem energie, ale ne jediným. Pokud jich organismus nebude mít dostatek, dostane se do po 2-3 dnech do stavu tzv. ketózy a začne si brát energii z tuků.

Tři fáze k dokonalé postavě

Není potřeba se obávat nelidských pravidel. Přísné omezení sacharidů je jen dočasné. Keto dieta je zhruba 3 měsíční proces, který je rozdělen do tří fází:

  • Rychlá redukce hmotnosti

Tato fáze trvá přibližně 4 týdny a v jejím průběhu musí být dodrženo naprosté minimum příjmu sacharidů. Toho je při běžném stravování velmi těžké dosáhnout. Ideální je proto nakombinovat proteinová jídla se speciálními proteinovými jídly Ketomix. Jejich příprava je velmi jednoduchá a jídla jsou velmi chutná.

  • Stabilizace hmotnosti

Fáze stabilizace trvá zhruba 6 týdnů a je důležitá k tomu, aby si tělo zvyklo na nový stravovací režim. Zde už může být zařazena i běžná strava, kterou je opět vhodné kombinovat s proteinovými jídly Ketomix.

  • Návrat k racionální stravě

V poslední fázi už je možné vrátit se k běžné stravě, avšak stále by se mělo jednat o vyvážená zdravá jídla, ve které by měly převládat bílkoviny.

Co zařadit do jídelníčku?

Stejně jako u většiny jiných diet, by měla být strava pestrá a založená na přírodních a kvalitních surovinách.

Základem keto jídelníčku by měla být zelenina. Pozor ale na kořenovou zeleninu, ta není pro keto dietu v prvních fázích vhodná, stejně tak i rajčata a papriky. Naopak s chutí zařaďte do jídelníčku veškeré „zelené“ zeleniny – tedy saláty, okurky, brokolici, cuketu, fazolky, atd.

Pozor také na ovoce. Ačkoliv je zdravé, obsahuje mnoho sacharidů, které by nám mohly první dvě fáze diety zcela pokazit. Ve třetí fázi je pak možné zařadit bobulovitá ovoce, jako jsou maliny, borůvky, ostružiny a rybíz.

Co se týče masa a ryb, povoleno je prakticky vše, pokud jsou kvalitní. Masné výrobky, jako šunka, slanina, klobásy či paštiky, jsou také povoleny, ale i u těch je nutné dbát na kvalitu. Ideálně byste měli kupovat jen ty, které jsou bez chemických látek a škrobů.

Opatrní buďte při výběru tuků. Ty jsou sice při keto dietě povoleny, ale mělo by se jednat o kvalitní zdravé tuky, jakými je máslo, oleje lisované za studena či avokádo. Tuky můžete získávat také z oříšků a semínek. Naprosto nevhodné jsou margaríny a jinak chemicky upravované tuky.

Z mléčných výrobků můžete od prvních fází vše. Ideální je však vybírat ty s vysokoprocentním obsahem tuku. Vejce jsou taktéž vhodnou potravinou.

Přepadne-li vás chuť na sladké, je možné si v omezeném množství dopřát čokoládu s vysoký obsahem kakaa nebo kokosové plátky. Mnoho informací k jídelníčku naleznete i na stránkach Keto Hubnuti.

Vyzrajte na keto dietu s Ketomixem

Cestu za vytouženou postavou vám mohou zjednodušit produkty Ketomix. Pokud nemáte čas na přípravu jídel nebo si nebudete vědět rady, co uvařit, vyberte si některé z jejich chutných jídel. V nabídce jsou kaše, polévky, omelety, palačinky, pečivo a samozřejmě také nápoje. Všechny produkty jsou jednoduché na přípravu, chutné a hlavně obsahují vše nezbytné pro úspěšný průběh keto diety.

Tak na nic nečekejte a začněte ještě dnes!

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist