Jak chodit s youtuberem a nezbláznit se II. Zatím bez hodnocení.

Máme tady pokračování Jak chodit s youtuberem a nezbláznit se! První díl najdete ZDE (pro toho kdo nečetl). Rovnou navážeme na předchozí díl a vrhneme se na to!

Nálada se mění podle počtu zhlédnutí

Občas přijde čas, kdy se váš chlapec ani neusměje, je nevrlý a když se zeptáte, co se děje, odpovědí je zavrčení ve stylu: „Hloupé clickbaity, pitomé trendy, zase se vrtali v algorytmech,” a podobně. Nic velkého se neděje, pouze se jeho video nedostalo do trendů, ale jiné typu „Utíkáme před šíleným slizovým tornádem,” ano. I když vám jeho tvorba přijde na stejné úrovni, nikdy mu to nesmíte říct. Potěšte ho pár milými slovy stylu: není to fér, tvá videa jsou o hodně lepší, že ta videa jsou jen odpad, co tam nemají co dělat nebo něco podobného. Jeho špatná nálada má svůj důvod. Pokud se video dostane do trendů, má více zhlédnutí a tím pádem je z něj i více peněz, tak buďte plné pochopení a neutrhujte se na něj.

 

Bude chtít něco natočit i s vámi

Dříve nebo později přijde tato prosba, rozkaz nebo oznámení, že s ním musíte něco natočit. Přítelkyně ve videu=zábava=více zhlédnutí=více peněz. Jednoduchá rovnice. Pokud bude chtít natočit pouze herní video, je to ještě dobré, pokud něco typu představení přítelkyně nebo něco takového, to už je horší. Na herním videu nemusíte být vidět, čím méně vám to půjde, tím většinou lépe a podobně. I když jej několikrát odmítnete, tak se jen tak lehko nevzdá a bude to zkoušet tak dlouho, dokud nepovolíte. Není to až tak hrozné a navíc také můžete požadovat něco za něco. Natočím s tebou to video co tak chceš, ale ty se mnou půjdeš do kina na ten film, na který se ti moc nechtělo. Ani pro jednoho to nebude úplná výhra, ale kompromis uspokojí alespoň částečně obě strany.

Tak a je tu konec druhého dílu, ale těšte se na 3. Proberu další prohřešky, tak si jej nenechte ujít a pochlubte se prohřešky svých miláčků!

MN

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

TOPlist