Domů Tělo & Zdraví Hubnutí Jak zhubnout při jídle u McDonalda ...

Jak zhubnout při jídle u McDonalda 5/5 (1)

0

Jak zhubnout při jídle u McDonald’s

Pokud chcete zhubnout a rádi navštěvujete McDonald’s, nezoufejte! Existují způsoby, jak snížit příjem kalorií a zároveň si pochutnat na oblíbených jídlech z tohoto fast food řetězce.

Při výběru jídla se zaměřte na volbu s nižším obsahem tuku a kalorií. Většinou jsou nabízeny i light varianty, které jsou vhodnější pro hubnutí. Zkuste také vybrat jídlo bez dipu nebo omáčky, které mohou přidávat kalorie.

Je také důležité si přizpůsobit velikost porce. Zvolte menší porci, nebo si pochutnávejte na dělené porci. Snažte se jíst pomaleji a počkejte, zda jste opravdu stále hladoví, než si dáte další sousto.

Můžete také zvolit vodu nebo neperlivou vodu jako nápoj a vyhnout se sladkým limonádám a milkshakům. Voda pomáhá pít dostatek tekutin a zároveň nepřidává kalorie.

Na závěr, nezapomeňte užít jídlo a být vědomi svého jídla. Snažte se si vychutnat každé sousto a být vděční za skvělou chuť bez pocitu viny.

[highlight]TIP: Pokud potřebuješ opravdu zhubnout podívej se na top Českou dietu [/highlight]

 

Když pomyslíte na McDonald’s, hubnutí pravděpodobně není první věc, která vás napadne. Chudé bílkoviny, ovoce, zelenina a zdravé tuky jsou potraviny, které jsou spíše synonymem pro hubnutí, nicméně i při jídle v McDonald’s můžete zhubnout. Jídelní lístky fastfoodů jsou plné smažených jídel, sladkých nápojů a vysoce kalorických omáček, ale v každé restauraci je obvykle k dispozici alespoň několik položek, které mohou podpořit vaše cíle v oblasti hubnutí. V případě pochybností upravte oblíbené položky menu tak, aby byly šetrnější k vašim cílům.

Opět nenavrhujeme, abyste se zcela vzdali zdravé stravy, abyste mohli jíst v McDonald’s 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud se však tohoto požitku opravdu nechcete vzdát, je důležité, abyste si při stravování ve svých oblíbených fastfoodech vybírali co nejzdravější jídla. Čtěte dál a dozvíte se více o našich nejlepších tipech, jak zhubnout v McDonald’s, spolu s nejzdravějšími položkami, které si můžete objednat, abyste podpořili své cíle v oblasti odbourávání tuků. A až dočtete, nenechte si ujít článek Nikdy nezhubnete tuk na břiše, pokud stále jíte těchto 10 věcí.

Tipy, jak zhubnout u McDonald’s:

McDonald's hamburgery

Chcete-li si dopřát pohodlí rychlého občerstvení a zároveň se snažit zhubnout, mějte na paměti tyto tipy.

1. Vyhněte se smaženým jídlům.

Vyhýbání se smaženým jídlům bohužel zahrnuje i hranolky. Hamburgerová placka má obvykle méně přidaného tuku a méně kalorií ve srovnání s kuřecími nugetkami nebo smaženou rybou. Pokud je k dispozici, vyberte si grilované kuřecí maso jako libovou bílkovinu.

2. Omezte omáčky.

Většina omáček nabízených v restauracích rychlého občerstvení obsahuje cukr a/nebo tuk a je zdrojem prázdných kalorií. Pokud chcete sendvič ochutit, použijte hořčici nebo omáčky s nízkým obsahem cukru, které máte doma.

3. Vynechejte část chleba.

Když si objednáte grilovaný kuřecí sendvič nebo hamburger, jezte ho otevřeným obličejem a vynechejte horní kus chleba. Ušetříte tak kalorie a gramy sacharidů, které vás stejně příliš nenasytí.

4. Vybírejte nápoje bez cukru.

Limonády, kávové nápoje a mléčné koktejly obsahují šokující množství kalorií. Vyberte si vodu, sodovku, dietní limonádu nebo neslazený čaj, abyste se vyhnuli tekutým kaloriím, které mohou jídlo obohatit o několik set kalorií.

5. Přidejte ovoce nebo zeleninu.

McDonald’s nemá dobrou nabídku ovoce nebo zeleniny, ale některé restaurace rychlého občerstvení ji mají. Malý ovocný pohár nebo salátová příloha mohou za pár kalorií přidat sytou vlákninu a objem jídla a udržet vás syté mezi jídly. Pokud restaurace nenabízí žádnou dobrou přílohu, přidejte si k jídlu z rychlého občerstvení produkty z domova.

Zdravé objednávky snídaně McDonald’s pro hubnutí:

Vejce McMuffin

McDonald's egg mcmuffin zblízka

The Vejce McMuffin je klasická snídaně z rychlého občerstvení, kterou si mnozí oblíbili. Sendvič obsahuje pouze 310 kalorií, 17 gramů bílkovin a dva gramy vlákniny. Přidejte porci ovoce z domova a zařaďte do jídla více syté vlákniny. Pokud chcete zvýšit množství bílkovin, naservírujte toto ovoce na obyčejný řecký jogurt a vychutnejte si ho jako přílohu k sendviči.

Klobásové burrito

Další snídaně, která má 310 kalorií. Klobásové burrito obsahuje také 13 gramů bílkovin a jeden gram vlákniny. Ačkoli má tato varianta ve srovnání s McMuffinem nižší obsah bílkovin a vlákniny, má ve srovnání s většinou ostatních snídaňových variant nižší obsah kalorií, tuků a celkových cukrů. Vychutnejte si toto snídaňové burrito s ovocem a jogurtem nebo přidejte malou porci ořechů jako přílohu pro další bílkoviny a vlákninu.

Zdravé objednávky obědů / večeří McDonald’s pro hubnutí:

Hamburger

Originální položka menu, tzv. Klasický hamburger McDonald’s je skvělou volbou, pokud se snažíte zhubnout. Obsahuje pouze 250 kalorií, což se vejde do téměř každého rozumného kalorického rozpočtu, a je doplněn 12 g bílkovin. Vynecháním poloviny housky ušetříte asi 75 kalorií, čímž se jídlo sníží na celkových 175 kalorií. Objednejte si dva hamburgery a vynechejte polovinu housky u každého z nich, čímž získáte jídlo, které poskytuje více než 20 g bílkovin za přibližně 350 kalorií. K vyváženému jídlu přidejte mrkvové tyčinky z domova.

Quarter Pounder® se sýrem

čtvrtlibrák se sýrem od McDonald's

Náš návrh na úpravu Quarter Pounder se sýrem je vynechat horní krajíc chleba. Tím snížíte počet kalorií z 520 na přibližně 430, což je přiměřené množství pro oběd nebo večeři. Pokud chcete kalorie snížit ještě více, vynechejte sýr a připravte si hamburger s 320 kaloriemi. Touto úpravou však snížíte obsah bílkovin z 24 gramů na 19, což může způsobit, že jídlo bude méně syté. Přidejte syrovou zeleninu nebo malou porci ovoce z domova, abyste zvýšili množství vlákniny a objem jídla.

 

dieta

 

Jak zhubnout při jídle u McDonalda

1. Jak si vybrat zdravou volbu

Při výběru jídla u McDonalda se zaměřte na zdravější možnosti. Zkuste si vybrat pokrmy s nižším obsahem tuku a škodlivých přísad. Například saláty, grilované kuřecí maso nebo ryby jsou lepší volbou než hamburger se smaženými hranolky.

2. Omezte přílohy

Pokud si objednáváte hamburger, zkuste si ho objednat bez hranolků a nápoje. Hranolky jsou často slané a mastné, zatímco sladké nápoje obsahují spoustu cukru. Pokud si přece jen přejete přílohu, zkuste si vybrat hranolky malé velikosti.

3. Zkuste menší porci

Místo velkého hamburgeru si zvolte menší velikost. McDonaldu často nabízí různé velikosti porcí, takže si můžete snížit kalorický příjem tím, že si vyberete menší variantu svého oblíbeného jídla.

 

[highlight]TIP: Pokud potřebuješ opravdu zhubnout podívej se na top Českou dietu [/highlight]

Podívejte se, jak funguje dieta:

Díky, že jste dočetli až sem. Doufám, že se článek aspoň trošku líbil a přečtete si i některé další články na našem webu.

Kategorie – hubnutí a zdravý životní styl

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno