Jak zvětšit velikost prsou přirozeně | Získat větší prsa přirozeně s jídlem a cvičením 5/5 (4)

Jak zvětšit velikost prsou přirozeně – Velká nebo malá, prsa mají všechny tvary a velikosti a všechna prsa jsou krásná. Zatímco někteří se cítí pohodlně ve svém vlastním přirozeném těle, jiní na sobě chtějí pracovat – což je jednoduše volba. Přesto některé ženy dávají přednost větším prsům buď proto, že jim dodávají větší sebevědomí, nebo se díky nim cítí přitažlivější. Bez ohledu na to, jaký je důvod, není nemožné si nechat narůst větší prsa.

Větší prsa si přejí ženy všech věkových kategorií a jsou známkou větší krásy, sebevědomí a ženskosti. Věděli jste, že? Průměrná velikost ženských prsou se během života šestkrát změní? I když lékařské inovace uvolnily cestu chirurgickému vylepšení, je s ním spojena vysoká cena a další problémy. Nyní přichází hlavní otázka. Jaký je jiný způsob, jak na to jít?

Existuje způsob, jak přirozeně zvětšit velikost prsou? Odpověď zní: ano, můžete.

Říká se, že velikost prsou zdědíte po někom z rodiny. Takže ve skutečnosti můžete pro nápravu jejich velikosti udělat jen málo. Zatímco hodně záleží na vaší genetické výbavě, životním stylu a tělesné hmotnosti, správné cvičení, dodržování přísné životosprávy, správné stravování, masážní a zvětšovací techniky jsou některé ze způsobů, které si žena může osvojit, aby měla plnější, perkier prsa, stejně jako zvýšit jejich velikost. Existuje mnoho přírodních způsobů, které lze vyzkoušet. Nejenže jsou bez vedlejších účinků, ale jsou také cenově výhodné.

Zde je detailní informace o tomtéž, která vám může pomoci:

1) CVIČENÍ (Jak zvětšit velikost prsou přirozeně)

Pravidelné cvičení a správným způsobem vám může pomoci při získávání větších prsou. Předpokládá se, že silový trénink, intenzivní cvičení smršťují a uvolňují prsní i prsní svaly v těle, což vám dává definovanější a tvarovanější vzhled. Určité cviky mohou také pomoci tonizovat a zpevnit prsní tkáně, což přispěje k lepšímu požadovanému tvaru a prospěje vašemu celkovému držení těla. Nejlepší na tom je, že tyto cviky lze snadno provádět doma a nevyžadují téměř žádné použití vybavení. Dodržování správné techniky, dodržování disciplíny a pravidelné provádění vás může přiblížit k dosažení požadovaných výsledků.

Zde je několik snadných cvičení, která můžete praktikovat:

a) Kliky: Kliky jsou vhodné nejen pro tricepsy, ale pomáhají také posilovat prsní svaly, které se nacházejí pod prsy. Zpočátku vám toto cvičení může připadat poněkud únavné, proto začněte s 2 až 3 sériemi po deseti klicích za den a počet zvyšujte, jak si vaše tělo na cvičení zvykne.

Takto byste měli provádět kliky:

Postavte se do pozice vysokého prkna a pevně položte ruce na zem, přímo pod ramena. Udržujte rovná záda a přibližujte tělo k zemi. Dbejte na to, aby se vaše břicho nedotýkalo podlahy. Vytlačte se zpět nahoru. Pokud je pro vás tento cvik příliš náročný, můžete nechat kolena na podlaze.

b) Výpony: Cviky odbourávají břišní tuk a posilují břišní svaly. Jakmile se břišní svaly dostanou do formy a zpevní se, posílí se prsní svaly a vy získáte plnější prsa.

Jak dělat sklapovačky:

Lehněte si na záda s pokrčenými koleny a chodidly položenými na podlaze. Ruce si položte pod hlavu. Zvedněte ramena a horní část zad od podlahy. Vaše oči by měly být upřeny ke stropu. Při výstupu nahoru vydechněte, chvíli vydržte a při návratu do původní polohy se nadechněte.

c) Vzestupy na stěně: Zdvihy na stěně jsou určeny zejména ženám, pro které jsou kliky těžké a únavné. Stejně jako u kliků se musíte tlačit ke zdi. Wall ups také posilují prsní svaly, zpevňují tvar prsou a zvětšují jejich velikost.

d) Správný způsob provádění wall-upů:

Postavte se před zeď a zvedněte paže do úrovně ramen. Pevně položte dlaně na zeď a odstrkujte se od zdi, dokud nebudou paže v natažené poloze s pokrčenými lokty. Vraťte se do původní polohy. Zpočátku vyzkoušejte čtyři série po deseti opakováních.

e) Tlak na hrudník s činkami: Tento cvik zpevňuje prsní tkáň a posiluje prsní svaly. Je důležité si uvědomit, že byste tento cvik měli provádět se snadno zvednutelnými činkami.

Jak provádět hrudní lis s činkami:

Lehněte si na lavičku s činkou v každé ruce. Nohy by měly být pevně položeny na podlaze. Vytlačte činky nahoru tak, aby vaše paže byly přímo nad rameny a dlaněmi nahoru. Vraťte činky zpět na úroveň ramen a opakujte.

f) Kontrakce hrudníku: Toto cvičení, které se zaměřuje na izometrické kontrakce hrudníku, je jedním z nejlepších typů cvičení na budování prsou.

Správný způsob provádění kontrakcí hrudníku:

Držte před sebou ručník. Ruce by měly být natažené před hrudníkem. Každá ruka by měla svírat jeden konec ručníku. Nyní táhněte oba konce ručníku současně, směrem od sebe. Během cvičení stahujte prsní svaly.

2) Dieta pro větší prsa (Jak zvětšit velikost prsou přirozeně)

Strava hraje významnou roli při formování těla. Pokud jde o velikost prsou, vyžaduje správnou výživu.

a) Mléko: Příjem mléka přispívá k růstu prsní tkáně. Kravské mléko je obohaceno o estrogeny, progesteron a prolaktin, které jsou u žen potřebné k produkci mléka, a zvětšují tak velikost prsou.

b) Zelená listová zelenina: Pro větší prsa zařaďte do svého denního jídelníčku zelenou listovou zeleninu. Tato zelenina je také dobrým zdrojem železa a vápníku.

Zelená listová zelenina většinou neobsahuje fytoestrogeny, které pomáhají zvětšovat prsní tkáň, ale tonizují vyvinutá prsa. Dalším důvodem, proč jíst zelenou listovou zeleninu, je to, že zabraňují produkci mužského testosteronu u žen. Tím vyrovnávají hormony v ženském těle a umožňují přirozené hladině estrogenu řídit fungování těla.


c) Ořechy:
Ořechy s vysokým obsahem mononenasycených tuků jsou nezbytné pro budování prsní tkáně a zvýšení růstu prsou.

d) Sója: Sója obsahuje fytoestrogeny, hormony zodpovědné za růst prsou. Sója obsahuje také izoflavony, které bojují proti volným radikálům a rakovinným buňkám, které by mohly růst v prsní tkáni.

Zařaďte do svého jídelníčku potraviny, jako jsou lněná semínka, pískavice řecké seno a semena fenyklu. Některé další druhy potravin, které pomáhají při tonizaci a zvyšování prsní tkáně, jsou luštěniny a sója.

TIP: Přečti si recenzi TOP přípravku pro větší poprsí

Některé další způsoby (Jak zvětšit velikost prsou přirozeně)

Pro správný růst vašich prsou je nezbytné zvolit správnou podprsenku. Velikost podprsenky hraje důležitou roli při kontrole ochabování a zpevňování a vypínání prsou. Dalším způsobem, jak získat větší prsa, je masírování. Masírujte si prsa alespoň jednou denně. Zvyšuje se tím krevní oběh, což vede k plynulému toku hormonů a zvětšuje velikost prsou.

 

Jak získat větší prsa
  1. Jaký je nejbezpečnější způsob, jak získat větší prsa?
    Provádění cvičení, která posilují hrudník, záda a oblast ramen, je nejlepší přirozený způsob, jak zlepšit vzhled vašich prsou. Správné držení těla také napomáhá tomu, aby vypadaly živější.
  2. Jaká je nejlepší poloha při spánku pro zvětšení prsou?
    Spaní na břiše je pro vaše prsa špatné, protože jsou po celé hodiny přitlačeny k posteli. Mezi nejlepší spací polohy pro prsa patří spaní na zádech nebo na boku s polštářem pod prsy.
  3. Může kouření ovlivnit velikost prsou?
    Kouření je jednou z hlavních příčin povislých prsou. U žen, které kouří, se také častěji vyskytují bolesti prsou. Pokud chcete mít zdravá a pružná prsa, doporučujeme cigaretu odložit.

Jak zvětšit velikost prsou přirozeně – shrnutí

-Pravidelné cvičení a správná forma mohou pomoci při získávání větších prsou.
– Předpokládá se, že silový trénink a intenzivní cvičení smršťují a uvolňují prsní tkáň v těle, čímž dodávají definovanější a tvarovanější vzhled.
– Některá cvičení mohou také pomoci tonizovat a zpevnit prsní tkáň, což přispívá k lepšímu požadovanému tvaru a napomáhá celkovému držení těla.
– Nejlepší na tom je, že tyto cviky lze snadno provádět doma a není k nim potřeba téměř žádné vybavení.
– Dodržováním správné techniky, disciplínou a pravidelným prováděním se můžete přiblížit k dosažení požadovaných výsledků

Článek by měl odpovědět na ytto otázky:

1. Jak mohu přirozeně zvětšit prsa?
2. Jaké potraviny pomáhají zvětšit prsa?
3. Existují nějaké cviky, které pomáhají zvětšit prsa?
4. Jaké jsou domácí prostředky pro zvětšení prsou?
5. Jaké jsou některé lékařské postupy pro zvětšení velikosti prsou?
6. Jaká jsou některá rizika spojená se zvětšením prsou?

Líbil se vám článek? Ohodnoťte ho, budeme rádi.

Napsat komentář

Tvůj email nebude zveřejněn.Povinné pole jsou označeny *

*

BreastExtra+ pro větší a pevnější poprsíTO CHCI
TOPlist